duminică, 19 decembrie 2010

My first experience in FELTING !!!


Am incercat-o si pe asta,imi doream niste margele in culori de toamna.Am facut rost de lina vopsita,si intr-o seara m-am apucat sa rasucesc margele in apa cu sapun.Din cind in cind am mai incalzit apa sa fie fierbinte.Prima....a iesit o frunza...apoi ceva mai rotund,dar din a 3a incercare a iesit rotunda,asa de distractiv era incit nu m-am putut opri pina nu am epuizat toata lina.Dupa ce au fost gata si limpezite le-am pus pe calorifer pe o sita.Dimineata erau uscate bune de insirat pe ata.Dar despre mainile mele...pe langa ca sunt aspre,unghiile mi s-au rupt,dimineata ma dureau.....de numa.....Dar totusi sunt fericita ca a iesit ... ce se vede in poza....multumesc Arabela

Un comentariu:

  1. Ma bucur ca ti-au iesit si ca ti-a facut placere, cat despre maini, poti incerca sa folosesti manusi de cauciuc, daca vrei sa iti protejezi pielea :)

    RăspundețiȘtergere